Bojan, Jak wycieraczki szaleja to zaciera sie mechanizm wycieraczek. Maksymalnie 200zl i masz nowe mechanizm i nie bedzie juz problemow. Na poczatku dziwnie chodza, a potem padna calkowicie :diabelski_usmiech
Przeoczylem!! Wczytalem sie w tekst pod cena
Przebieg jest za duzy . Osobiscie bym sie nie zainteresował.
Lepiej chyba dolozyc i poszukac czegos znośniejszego.
Przy takim przebiegu to nawet przyd delikatnej jezdzie beda pojawialy sie usterki ,ktorych noramlnie nie ma .
Ten automat jest jakis dziwny. Po pierwsze watpie ze to jest 110KM bo takich chyba wcale nie bylo, byly 1.8T i TDI 90KM, ale nie 110KM. Do tego ESP tez nie bylo do tej wersji silnika. Guziki tez nie sa we wlasciwej kolejnosci - czyzby ktos modowal je na czerwono i nie pamietal kolejnosci Navi jest od VW, wiec nie ori. Ta wajcha do aftomatu tez jakas inna, bo powinna byc czarna, a nie szara. Po innych aukcja widac, ze to handlarz, maska tez cos dziwna. Wyglada jak anglik, ktory w pospiechu byl skladany, przez kogos kto nie mial duzo wiedzy
Oba sprowadzone, nie mam przekonania mimo wszystko. I te przebiegi po 90kkm, u nas to moze malo jezdzi sie autami, ale jak ktos codziennie do pracy dojezdza po 50-100km to robi wiecej :wink:
Przygotowane do sprzedazy po dzwonku. Zobacz maska jest prawie prosta a blotniki harmonijka. Ze niby co maska sie otwarla, uderzyla w szybe, a potem auto wpadlo pod cos :lol:
Ale po kolei cena chora poniewaz. Dwa blotniki, zderzak, lampy, wzmocnienie, maska do roboty, grill. Lusterka oba, drzwi lewe duzo roboty. Prawe przednie i tylne kosmetyka. Tyl jest krzywy bo klapa sie nie domyka. Czyli na dobra sprawe, trzeba cale auto pomalowac. 32 tys + akcyza. Czyli jakies 35 z przywozem do domu. I niby w 5 tys zmiesci sie naprawa :lol: Jak wyjdzie 45 to bedzie dobrze i auto jest cale poprawiane. Do tego to tylko silnik 90KM, wiec nie widze w tym plusow. Chyba ze kupic, ubezpieczyc i wydzwonic ponownie i sprzedac dalej - to wtedy jest to byc moze oplacalne :twisted:
Gdzies tez zniknelo radio, ktore bylo fabrycznie bo bylo sterowanie z kierownicy do niego, oraz gdzies oslona akumulatora - pewnie zmielilo ja w czasie obcierki :twisted:
A znasz jakiś dobry serwis Skody ? :diabelski_usmiech Po za tym nie ja wydaję kase .Jadąc gdzieś dalej masz prawie cały dzień zmarnowany a Ojciec nie może zostac bez samochodu , :wink:
Wiem jak to jest bez auta - sądziłem, że jesteś jego jedynym użytkownikiem.
Obraz sytuacji jaki narysowałeś zmienia całkowicie podejście.
Co do serwisu to owszem mogę Ci z ręką na sercu polecić tam gdzie ja serwisuje jednak odległość zabija
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
odnośnie tych wycieraczek to jest prawdopodobnie przekażnik czasowych wycieraczek koszt w hurtowni skody ok 100 zł a w serwisie powiedzieli 250 zł :roll:
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...
jeżeli AGR to turbina jeżeli była dobrze traktowana to jest praktycznie nie zniszczalna
sprawdź hamulce z tyłu (jestem właśnie po kompletnej wymianie, bębny, szczęki, płyn, cylinderki - ciekły)), nic od nowości (dot. tylnych hamulców) nie było robione. przebieg mój 330 kkm
podstawa to zawias, osprzęt silnika (VAG się kłania) i stan budy, w szczególności czy nie bita.
u mnie silniczek chodzi jak pszczółka
jeżeli to ktoś ze znajomych z salonu to to miałbym obawy w związku z autentycznością tej książki serwisowej przy tym przebiegu
Komentarz